joi, 10 aprilie 2014

Experienta noastra cu port-bebe-ul Manduca

Dupa ce am nascut-o pe Maria nu mi-am pus niciodata problema daca sa achizitionez sau nu un port-bebe, mai ales ca eram la primul bebe. (cu totii stim ca la primul copil suntem sau ne simtim mai neindemanatici, nu stim daca sta in pozitia corecta, daca e timpul potrivit sa-i dam sa manance un anumit aliment sau nu  etc).  A fost un bebe linistit, a dormit noaptea cat si in carucior, iar cand dorea in brate eram fericiti sa o tinem. Prin urmare, nu am luat in considerare si alte variante.

Acum, dupa ce a venit si Ana, bineinteles ca mi-am pus problema cum pot sa ies cu amandoua la plimbare, cand sunt doar eu cu ele. Diferenta de varsta intre ele este doar de 2 ani si automat, Maria trebuie tinuta de mana (mai ales ca are un hobby ...s-o zbugheasca de langa mine :) )

Solutia a venit repede si in mod natural. Am ales sa achizitionam un port-bebe Manduca si am iesit la plimbare. A fost dragoste la prima purtare. Ana s-a simtit foarte bine aproape de mine, iar dupa 15 de minute a adormit linistita la pieptul meu ( de mentionat ca Manduca are si o gluga atasata, foarte utila si dupa ce adoarme bebe sau cand este pe punctul de a adormi).
Astfel ca, am avut mainile libere sa ma ocup si de Maria, sa ma joc cu ea etc.
In prezent, merg cu Ana in Manduca si la cumparaturi, pot sa fac anumite treburi in casa iar bebe participa activ la ce se intampla in jurul ei.
Uneori, cand este agitata adoarme linistita in port-bebe si, totodata, imi relaxez spatele si bratele....
De abia astept o drumetie pe munte cu Manduca!

Acum, imi pare foarte rau ca nu am cumparat-o inca de la primul bebe. De ce? O Manduca are 680 de grame, caruciorul in jur de 10-12 kg si, automat, o mobilitate mult mai mica. Imi pare rau pentru ca as fi putut s-o tin pe Maria si mai mult timp aproape de mine.  Dar...chiar si acum, desi Maria este mare amatoare sa mearga pe jos, uneori isi ia revansa si sta fericita in Manduca J..ceea ce este o mare usurare pentru noi, acum ea fiind mult mai grea. Manduca are centuri late pe umeri si solduri  astfel ca greutatea se distribuie foarte bine. In plus, rezista pana la aproximativ 20 de kg. (in jur de 4-5 ani)

Dar tu? Care este experienta ta cu Manduca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu